Dåligt av mig...

Usch, skäms på mig! Nu har det nästan gått en månad sen jag skrev sist, vilket är minst sagt dåligt. Dock är inte allt enbart mitt fel. Jag får skylla lite av det på Island och askakaoset i samband med vulkanen. Jobb alla dygnets vakna timmar gjorde att bloggen inte låg högts upp på min prioritet. Tyvärr gjorde detta att även Alma hamnade lite i kläm. Resultatet blev en väldigt understimulerad och förvirrad hund som inte förstod varför matte satt vid datorn precis hela tiden. Skor, underkläder och lite annat blev facit under veckan som tuggades sönder i ren protest. Nu är alla som tur är tillbaka till vanliga rutiner. I fredags och lördags var vi i Danmark på internationell hästtävling utanför Fredensborg. Natten spenderade vi i Gilleleje. Alma har kommit till att älska stället lika mycket som jag och lördagsmorgonen inleddes med en timmes promenad på stranden i ösregnet, var faktist mysigare än det låter. Tollarfnatt till tusen! Det var riktigt skitväder och kallt hela tiden, dessutom väldigt långa dagar, så det var en väldigt trött Alma som kom hem till Sverige igen lördagkväll. Sov till 11.30 igår :) 

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på från Gilleleje denna gången heller. Men ska nog upp om två veckor igen, då ska jag klicka mest hela tiden…


Kommentarer
Postat av: ingrid

ser framemot att ha henne en vecka i gilleleje. dä blir det längpromenader till stranden varje dag. kan hon o min mage behöva.

2010-05-15 @ 12:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0