Spårlöst försvunnen va de ja...

Jag har lyckats igen... Igår kom den nya furminatorn med posten och är precis premiäranvänd. Lika bra som alltid. När Alma var nykammad och fin tänkte jag att det var lika bra att ta en omgång med tandborsten också. Gick till lådan där jag har lite av hennes hundsaker och vad är det jag fiskar upp ur lådan?!... Jo den gamla furminatorn som varit "försvunnen" i flera månader! Som jag letat efter den jäkeln, vänt upp och ner på hela lägenheten, rotat under sätena i bilen, ja i princip överallt, trodde jag. Tydligen inte bland hundsakerna...

Kommentarer
Postat av: chrille

åh herre min gud! :) är det inte lite typiskt eller? för en gångs skulle hade du ju ordning på grejerna :)

2010-02-12 @ 11:08:03
Postat av: ingrid

jag säjer inget sä har jag ingenting sagt

2010-02-12 @ 20:02:21
Postat av: ingrid

jag säjer inget sä har jag ingenting sagt

2010-02-12 @ 20:08:58
Postat av: ingrid

jag säjer inget sä har jag ingenting sagt

2010-02-12 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0