Hej mitt vinterland

Nu kan det väl vara dags för en liten uppdatering här på bloggen. Jag är hemma igen och vardagen är tillbaka i sin egna lilla gång. Dock med betydligt mycket mer snö än vanligt. Skåne är för tillfället vitt. Väldigt vitt. I alla fall för att vara Skåne. Bildbevis utlovas.

Förra helgen spenderades i stallet. Två nätter blev det ute på landet. Jäklar vad kallt det var! Tacksam till tusen att jag hade vilddjuret till sällskap under natten. Sovsäck, dubbla filtar, långkalsonger, fleecetröja och raggsockar räckte inte för att hålla mig varm utan Alma tvingades in under täckena för att agera element. Även hon tyckte nog att det var lite väl kallt i rummet för hon låg tätt intill sin matte under täckena nästan hela natten. Värmeelementet Alma - ännu än positiv sak med att vara hundägare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0