Spårlöst försvunnen

 

En sådan här borste bestämde jag mig för att inskaffa redan tidigt i höstas efter lovord från många olika håll. Och mycket riktigt var den otroligt bra och bidrog till både en fin hund med vacker päls samt att mängden hårtussar i lägenheten minskade. Visst var den dyr, men eftersom den håller vad den lovar var den värd varenda krona. Nu till det tråkiga – borsten är sedan snart två månader tillbaka försvunnen. Jag hittar den ingenstans, vilket är oerhört frustrerande. Särskilt eftersom Alma under den senaste tiden fällt en hel del och hade behövt en ordentlig Furminator-genomgång. Jag har hela tiden hoppats på att den skall dyka upp men nu verkar det som att jag får ta och bita i det sura äpplet och köpa en ny. Surt sa räven om rönnbären…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0